برداشتن خال در منزل

آیا برداشتن خال در منزل ایده خوبی است ؟

برداشتن خال در منزل

آیا برداشتن خال در منزل ایده خوبی است ؟

بوتاکس (خطوط اخم)

 



بوتاکس خط  اخم

 

بوتاکس بیشترین درمان زیبایی است ، سال به سال. این روش انقلابی آن چین و چروک های ناخواسته پیشانی ، خطوط اخم ، پنجه کلاغی و سایر چین و چروک های صورت را صاف می کند.

روش بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد و نیازی به بیهوشی نیست. با این حال ، ما عوامل بی حس کننده و راه حل های دیگری را برای یک لایه راحتی بیشتر در طول روش شما ارائه می دهیم. بوتاکس در صورت استفاده توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی حرفه ای و بسیار خطرناک ، بسیار ایمن است. به طور کلی ، نتایج 1-7 روز به طول می انجامد و حدود 4 ماه طول می کشد.

با مسدود کردن سیگنال های اعصاب به عضلات ، بوتاکس باعث می شود عضلات تزریق شده دیگر منقبض نشوند. این امر باعث شل شدن و نرم شدن چین و چروک ها می شود که نتیجه آن ظاهری تازه و جوان به نظر می رسد.

"هدف (علائم)"

چین و چروک یا "خط اخم" و "پنجه کلاغی" را به طور موقت کاهش می دهد یا از بین می برد

"چکار میکند"

دارو به گیرنده های عصبی در عضله متصل می شود و از نظر شیمیایی عضله را خاموش می کند

"تکنیک"

کرم "بی حسی"  نیم ساعت قبل از درمان به ناحیه زده می شود "

سوزن بسیار کوچکی که برای تزریق بوتاکس به عضله پیشانی استفاده می شود

این روش 10-15 دقیقه طول می کشد

"زمان بازیابی"

فوری

"دستورالعمل های بازیابی"

برای 3-3 ساعت اول عضلات را حرکت دهید (با اخم). تحت درمان - حرکت در عضله را تسهیل می کند

"چه مدت طول می کشد"

3-7 ماه در بیشتر بیماران

"روشهای فرعی که معمولاً همراه با بوتاکس انجام می شود"

سطح پوست با لیزر

لایه برداری شیمیایی

سوالات متداول

" بوتاکس زیبایی چیست؟"

یک پروتئین خالص و طبیعی که باعث شل شدن عضلات ایجاد کننده چین و چروک می شود و ظاهری صاف ، جوان و جوانتر ایجاد می کند. این دارو به عنوان یک روش درمانی غیر جراحی برای کاهش چین و چروک های ناخواسته و خطوط اخم استفاده می شود.

" بوتاکس زیبایی چگونه کار می کند؟"

بوتاکس زیبایی در چند تزریق کوچک پروتئین خالص انجام می شود که با مسدود کردن موقت تکانه های عصبی که باعث انقباض عضله ایجاد کننده چین و چروک می شوند ، ماهیچه ها را آرام می کند.

" بوتاکس زیبایی برای چه استفاده می شود؟"

 

بوتاکس زیبایی برای درمان خطوط اخم ناخوشایند ناخوشایند FDA تأیید شده است. این خطوط چین و چروک یا اخم واقع شده در بین ابروها است که معمولاً به آنها "خط مروارید" یا "خط اخم" گفته می شود. بوتاکس زیبایی همچنین می تواند توسط دکتر کاظم محقق برای درمان پزشکی چین و چروک های پیشانی ، ناحیه پاکلاغی و در برخی موارد چین و چروک های ظریف در اطراف چشم ، دهان و سایر مناطق استفاده شود. این موارد "استفاده بدون برچسب" نامیده می شوند. با این حال ، یک پزشک مجاز می تواند از آن برای درمان چین و چروک های ظریف استفاده کند. این یک استفاده غیر برچسب است. دکتر محقق سالهاست که از بوتاکس زیبایی به عنوان یک جایگزین پزشکی غیر جراحی برای درمان اخم ناخواسته و خطوط چین و چروک در این مناطق استفاده می کند. با این حال ، FDA  فقط اجازه تبلیغات در مورد درمان "خط اخم جلوه ناپذیر" را می دهد.

"چه مدت از بوتاکس زیبایی استفاده شده است؟"

بوتاکس زیبایی تقریباً 20 سال است که در مناطق مختلف جهان در درمان های پزشکی استفاده می شود.  بوتاکس زیبایی برای تزریق به عضلات چشم کودکان برای رفع نیاز به جراحی عضلات چشم برای درمان تنبلی چشم ، برای درمان اسپاسم پلک و برای درمان انواع خاصی از اسپاسم گردن ، FDA تأیید شده است. تقریباً 10 سال است که پزشکان از بوتاکس به عنوان درمانی غیر جراحی برای چین و چروک صورت استفاده می کنند. اکنون FDA بوتاکس زیبایی را برای درمان چین و چروک های جلدی تأیید کرده است. بوتاکس تنها محصول در نوع خود با 10 سال سابقه ایمنی اثبات شده و استفاده موثر در صدها بیمار در سراسر جهان است.

"آیا درمان های بوتاکس زیبایی راحت هستند؟"

بله ، قبل از درمان می توان روی پوست کرم بی حسی استفاده کرد ، که عملا احساس خراش پوست خفیف تزریق را از بین می برد یا به طور قابل توجهی کاهش می دهد. معمولاً بیماران می توانند در همان روز به فعالیت های عادی خود برگردند.

" بوتاکس زیبایی چقدر دوام می آورد؟"

 

بعضی از بیماران در طی 1-2 روز اول اثرات آن را مشاهده می کنند. مطالعات نشان داده است و تجربه ما این بوده است که بیشتر بیماران در چند روز اول همچنان به تدریج بهبود می یابند که در یک هفته به حداکثر می رسد. با این حال ، برخی از افراد هستند که می توانند به مدت یک ماه بهبود نشان دهند. بیماران ما نشان داده اند که بوتاکس زیبایی می تواند به طور متوسط ​​بین 3-7 ماه دوام داشته باشد. با این حال ، اثر از فردی به فرد دیگر بر اساس متابولیسم بدن و سایر عوامل متفاوت است. به طور کلی ، ما یک بیمار را برای درمان زیبایی بوتاکس هر 4 ماه یکبار توصیه می کنیم. با این حال ، مطالعات نشان داده اند و تجربه ما نشان داده است که با هر تزریق ، نتایج تمایل بیشتری دارند.

"عوارض بالقوه بوتاکس زیبایی چیست؟"

با هر روش درمانی یا روشی پزشکی یک نقطه ضعف بالقوه وجود دارد. با استفاده از بوتاکس زیبایی، این نقطه ضعف بسیار کم عمق است و به نظر می رسد که هنگام تزریق بوتاکس زیبایی کاملاً نزدیک یا به داخل پلک ، فقط به افتادگی موقت عضله پلک محدود شود. امروزه تکنیک هایی کامل شده اند که بسیار بسیار نادر هستند. مطالعات FDA نشان داده است که برخی از بیماران می توانند سردرد موقت ، حالت تهوع ، عفونت های شبیه تنفس یا کبودی خفیف و ناراحتی در محل تزریق را تجربه کنند. با این حال ، این موارد بسیار نادر بودند و تقریباً در همان تعداد از بیمارانی که در مطالعات خود با بوتاکس زیبایی درمان نشده بودند (گروه دارونما) اتفاق افتادند.

"موارد منع مصرف تزریق بوتاکس زیبایی چیست؟"

بوتاکس زیبایی در افراد باردار یا شیرده ارزیابی نشده است. بنابراین ، اگر باردار یا شیرده هستید یا هر یک را پیش بینی می کنید ، در حال حاضر درمان بوتاکس زیبایی را برای شما توصیه نمی کنیم. بعلاوه ، اگر از آمینوگلیکوزیدها یا هر داروی دیگری که در انتقال عصبی عضلانی تداخل داشته باشد استفاده می کنید ، منع استفاده بالقوه نظری برای درمان بوتاکس زیبایی وجود دارد. بیماران مبتلا به بیماریهای عصبی عضلانی مانند میاستنی گراویس ، سندرم ایتون-لمبرت ، اسکلروز جانبی آمیوتروفیک و غیره برای درمان بوتاکس زیبایی توصیه نمی شوند.

درمان بوتاکس: چگونه این کار را انجام می دهیم

آرایش پاک می شود و از صابون آنتی بیوتیک برای تمیز کردن مناطق تحت درمان استفاده می شود. از الکل استفاده نمی شود ، زیرا الکل می تواند نوروتوکسین را غیرفعال کند. یک کرم بی حسی موضعی می تواند به کاهش بیشتر ناراحتی تزریق کمک کند. از سوزن های بسیار کوچک (30 یا کوچکتر) برای تزریق ریز استفاده می شود که تقریباً غیر قابل مشاهده است. نوروتوکسین هنگام تزریق می تواند احساس سوزش کمی داشته باشد. هرچه نوروتوکسین بیشتر متمرکز شود ، احتمال ناراحتی بالقوه آن بیشتر است. هرچه نارضایتی کمتری "رقیق" شود ، گسترش یا انتشار نوروتوکسین و اثر طولانی مدت آن بیشتر است. سموم بوتولینوم با مسدود کردن محل های گیرنده انتهای عصب کار می کنند. این بدان معناست که استفاده از دو برابر تعداد واحدهای لازم برای مسدود کردن محل های گیرنده به معنای طولانی شدن اثر دو برابر نیست. در حالت ایده آل ، فرد مایل به تزریق تعداد دقیق واحدهای مسدود کردن تمام سایت های گیرنده در آن منطقه است و دیگر هیچ. از آنجا که تعدیل کننده های عصبی سم بوتولینوم "بیولوژیکی" هستند ، محاسبه این امر بسیار دشوار است و عوامل زیادی وجود دارد که بر تعداد واحدهای لازم برای دستیابی به نتیجه مطلوب تأثیر می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد